04.06

Mercedes-Benz продовжує цифрову трансформацію: e-commerce-платформа в Україні отримала нові можливості

Компанія "Автокапітал", офіційний дистриб’ютор Mercedes-Benz в Україні, що входить до складу УКРАВТО ГРУП, повідомляє про подальший розвиток власної e-commerce платформи на офіційному вебсайті mercedes-benz.ua.
 
Від старту у 2024 році онлайн-платформа стала новим етапом у розвитку цифрових продажів преміальних автомобілів в Україні. Тепер вона пропонує ще більше зручних інструментів для покупців, які цінують інновації, прозорість та персоналізований підхід.
 
Серед оновлень — вартість онлайн-резервування автомобіля тепер становить 10 000 грн, а також приємний бонус для клієнтів: перше регламентне технічне обслуговування буде безкоштовним, за умови резервування автомобілю онлайн на mercedes-benz.ua (вартість резерву буде автоматично врахована при покупці обраного авто). 
Обирати онлайн — це просто, надійно та швидко. Все більше клієнтів користуються перевагами зручного пошуку бажаного автомобіля. 
 
E-commerce-платформа пропонує:
  • Переглянути широкий модельний ряд автомобілів в наявності та обрати модель, яка зацікавила.
  • Зарезервувати обраний автомобіль згідно умов публічного договору, натиснувши кнопку «Зарезервувати» та надіславши форму запиту.
  • Обрати авторизованого дилера Mercedes-Benz та зручний час для огляду автомобіля та завершення угоди після зворотного зв’язку з нашим фахівцем.
  • Або ж продовжити пошук онлайн серед інших доступних моделей.

Гнучке фінансування — ще одна перевага покупки онлайн. На сайті можна ознайомитися з орієнтовними розрахунками щомісячних платежів за автомобіль у кредит або лізинг. Це дозволяє зручно планувати бюджет і оцінити комфортну фінансову модель.

Платформа містить повний каталог моделей Mercedes-Benz, які є в наявності в Україні, з актуальними цінами, технічними характеристиками та якісними зображеннями. Це — доповнення до традиційних автосалонів, яке поєднує цифрову гнучкість із фізичним комфортом. Зручний онлайн-інструмент поєднує переваги цифрового досвіду з традиційною консультацією в автосалоні, зберігаючи ключову цінність бренду — індивідуальний підхід до кожного клієнта.
 
E-commerce-платформа Mercedes-Benz в Україні — це унікальний клієнтський досвід, у якому розкіш, технології та зручність гармонійно поєднуються у кожному кліку.