Програма SOS – Sправжня Опіка Sервісу

Ви знаєте, як зробити наш сервіс ще кращим? Є ідея, яка зробить візит до нас ще більш комфортним? Не мовчіть, поділіться вашою думкою!
Постійно вдосконалюючись, ми переконані – тільки той, хто чує своїх клієнтів, здатний задовольнити їх швидко та на високому рівні.


Тому в мережі нашої Корпорації давно діє спеціальна програма SOS – Sправжня Опіка Sервісу.

Всі знають про теорію шести рукостискань? Ми скоротили цей «ланцюжок»! Ваші побажання проходять найкоротшим шляхом від виникнення пропозиції вдосконалення до робочого столу топ-менеджера Корпорації УкрАВТО. Нема меж досконалості, тому кожен клієнт може покращити нашу роботу☺
Незручний диван в зоні очікування? Повільний wi-fi? Приїхали до нас з дитиною і малечу нема чим розважити? Будьте впевнені, кожне звернення не залишиться без уваги, а за фактом розгляду Ви отримаєте відповідь!   
Ми впевнені, що прямий зв'язок із нашими клієнтами дозволяє нам розвиватися, пропонувати нові послуги та постійно підвищувати їх якість. А це означає, що саме ви, зрештою, будете задоволені нашою роботою!

Залишити свій коментар

ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ
0-800-507-717
E-mail інформаційної
служби УкрАВТО:
info@ukravto.ua