Програма SOS – Sправжня Опіка Sервісу

Знаєте, як зробити наш сервіс ще кращим? Є ідеї, які зроблять візит до нас ще більш комфортним і приємним? Поділіться вашою думкою!

Ми переконані – тільки той, хто насправді чує своїх клієнтів, здатний задовольнити їхні потреби швидко і на високому рівні. Тому ми невпинно вдосконалюємось і прагнемо максимально підняти планку обслуговування. Все заради вас, наші шановні клієнти!

 

В МЕРЕЖІ КОРПОРАЦІЇ ВПРОДОВЖ БАГАТЬОХ РОКІВ ДІЄ СПЕЦІАЛЬНА ПРОГРАМА SOS – SПРАВЖНЯ ОПІКА SЕРВІСУ.

Звичайно, про теорію шести рукостискань знають всі. Ми ж вирішити скоротити цей «ланцюжок» до одного!
Це означає, що ваші побажання летять найкоротшим шляхом від виникнення пропозиції до робочого столу топ-менеджера Корпорації УкрАВТО.

Незручний диван в зоні очікування? Неповороткий wi-fi? Нема чим розважити під час обслуговування? Говоріть – ми виправимо. Розглянемо кожне звернення і якнайшвидше відповімо.
Ми віримо, саме прямий зв'язок з клієнтами дозволяє нам розвиватися, пропонувати нові послуги і підвищувати їх якість.
В центрі всього, що ми робимо, турбота про клієнтів.

Ваші підказки дуже допомагають нам покращувати нашу роботу, аби ви виїжджали з сервісу задоволені і щасливі.

Як відомо, досконалість не знає меж. Але ми щодня прагнемо до неї наближатися.☺

Залишити свій коментар
ТЕЛЕФОН ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ
0 800 507 717
E-mail інформаційної
служби УкрАВТО:
info@ukravto.ua