31.07

Логотип бренду CHERY оновився

Нова символіка CHERY додає справжнього іміджу, професійних передових технологій, авторитету в галузі та прагнення до розвитку у майбутньому з повним духом і креативністю. Офіційний Дистриб'ютор CHERY в Україні ТОВ "СІ ЕЙ АВТОМОТІВ" оновлює логотип.

Дизайнери нової версії логотипу CHERY оновили елементи гнучкої та плавної кривої, що демонструє молодість та динамічну життєву силу компанії, разом з ідеальним поєднанням еліпса та трикутника утворює впізнаваний символ бренду. Трикутник має форму людини та вершини, що стоїть між небом та землею, та круглий і тонкий діамант, що змінив свій шлях, та веде до шляху між куполом і горизонтом.

Головні дизайнери світового виробника CHERY INTERNATIONAL при створенні оновленої версії надихнулися ідеєю поєднання таємничого зв’язку між «Квіткою життя» та магічними числами «369» Ніколи Тесли.

Оновлений логотип демонструє нескінченне бажання розвитку бренду CHERY до передових технологій.  

Останній редизайн логотипу був ще у далекому 2017 році.