Нове купе GLE у виконанні Mercedes-Benz об'єднує спортивність і елегантність з технічними рішеннями нового великого сімейства преміум-позашляховиків Mercedes-Benz. У поєднанні з новим повним приводом 4MATIC, варіюючи розподіл моменту в міру необхідності (Torque on Demand), а також на 60 мм коротшою, в порівнянні з позашляховиком GLE, колісною базою вони створюють основу для насолоди від динаміки руху.
Ключові особливості Mercedes-Benz GLE Coupé:
• Дизайн екстер'єру тут ще сильніше підкреслюють властиві кузову «купе» елегантність і спортивність.
• Удосконалена аеродинаміка при тій же площі лобовій поверхні зменшує коефіцієнт повітряного опору на дев'ять відсотків, у порівнянні з попередником.
• Ходова частина за рахунок запропонованої в якості опції пневмопідвіски AIRMATIC і активної підвіски E-ACTIVE BODY CONTROL на базі 48-вольтової мережі відповідає найвищим запитам в плані динаміки руху і комфорту як на дорогах, так і за їх межами. Вона відрізняється налаштуванням з особливим акцентом на динаміку, аж до використання більш чуйного рульового управління, ніж у інших моделей даного сімейства.
• Салон, що характеризується сучасною розкішшю в спортивній інтерпретації, пропонує ще більше комфорту завдяки простору, ніж салон попередника.
• Автомобіль укомплектований інформаційно-розважальною системою MBUX (Mercedes-Benz User Experience) новітнього покоління з інтуїтивно зрозумілою структурою управління і кристально чіткої графікою високого візуальної якості.
• Нові шестициліндрові рядні дизельні двигуни Mercedes-Benz пропонують високу потужність і комфорт від водіння.
Mercedes-Benz GLE Coupe являє собою купеподібний позашляховик, який підкорив увесь світ своєю харизматичністю та практичністю. Автомобілі німецького бренду належать до преміального сегмента й отримали визнання тих, хто цінує справжню якість. GLE Coupe – відмінний симбіоз, що поєднує в собі солідність позашляховика й елегантність купе.
Світова прем'єра цієї моделі відбулася у 2015 році. Ця версія побудована на платформі ML та є прямим конкурентом BMW X6. Новинка отримала розширені колісні арки й оригінальний кузов зі заниженим профілем даху. У базовій комплектації передбачається звичайна пружинна підвіска, але за додаткову плату можна отримати пневмопідвіску Airmatic із системою ADS Plus. У версії AMG поділ крутного моменту – 40% на передні колеса та 60% на задні.
Завдяки збільшеним аркам, до кузова відмінно вписуються великі колеса. Оптиці головного світла за класикою відводиться одна з провідних ролей. Як видно по фото, акуратні ліхтарі з адаптивним ксеноном і світлодіодними стрічками ДХВ непогано вписуються до загального екстер'єру. Фактурна решітка радіатора, прикрашена великим значком «Мерседес», надає серйозності кузову.
Хоча GLE Coupe позиціюється як кросовер, за характеристиками він нічим не поступається позашляховикам. Завдяки проробленій підвісці автомобіль без проблем і максимально м'яко долає практично будь-які перешкоди пересіченої місцевості. Mercedes-Benz GLE Coupe – відмінна пропозиція для тих, хто їздить не тільки по місту, але й по бездоріжжю. Позашляховий характер автомобіля підкреслюється 22-дюймовими дисками.
Новий Mercedes-Benz GLE Coupe володіє такими особливостями:
Інженери компанії Mercedes-Benz додали до GLE Coupe функцію Linguatronic. Система голосового керування розуміє майже кожне слово, тому чіткі й монотонні команди залишилися в минулому. Linguatronic може навчатися, тому вона автоматично підлаштовується під голос водія та з часом починає його краще розуміти.
Система розпізнає практично всі фрази, що стосуються інформаційно-розважальної сфери й області керування авто. Крім того, можливе оброблення непрямих команд. Наприклад, якщо ви скажете: «Мені жарко», кондиціонер зреагує та виставить більш низьку температуру. Ціна Mercedes-Benz GLE Coupe залежить від комплектації й опціонального оснащення.
Чому краще купувати автомобіль у дилера:
Крім того, постійним клієнтам пропонуються знижки, а корпоративним замовникам надаються індивідуальні умови співпраці. Корпорація «УкрАВТО» також пропонує установку додаткового обладнання й автострахування.