Новий G-Class - легенда на всі часи. Як на бездоріжжі, так і на дорогах, у будь-яких умовах його експлуатації, цей позашляховик вражає потенціалом своїх можливостей, сучасними допоміжними системами, екстраординарними ходовими якостями та безпекою. Нова підвіска, режими руху DYNAMIC SELECT, G-mode і три диференціала зі 100% блокуванням підвищують як комфорт при русі, так і маневреність - на будь-якій поверхні.
За вікнами - бездоріжжя. Всередині - лаунж-атмосфера. Хто сказав, що позашляховик не може бути комфортним? Може. Завдяки активним мультиконтурним сидінням, функціям управління комфортом ENERGIZING, автоматичній коробцій передач 9G-TRONIC, а також ходовій частині з адаптивними амортизаторами.
Тривалі нічні поїздки або рух у годину пік - Ваш G-Class відчутно зніме навантаження з водія, особливо при стресовій ситуації. Концепція, яка робить кожну поїздку на автомобілі Mercedes-Benz безпечної і неповторною, називається Intelligent Drive. Час, який Ви проводите за кермом автомобіля, не повинно проходити даремно. Це час для відпочинку.
Mercedes-Benz Gelandewagen можна справедливо назвати справжньою легендою серед позашляховиків. Ці автомобілі належать до категорії транспортних засобів преміумкласу та мають величезний успіх в урядових структурах. Легендарний «гелік» є навіть у гаражі в папи римського. Але мало хто знає, що перший прототип «G-Класу» з'явився ще в довоєнні роки, в 1929-му. Саме тоді вийшла модель, у позначенні якої була буква G – G3a.
Розроблення сучасної версії автомобіля було розпочате в 1972 році. Тоді компанія Mercedes-Benz займалася дизайном і конструкцією, а австрійська марка Daimler відповідала за планування виробництва. Через рік з'явився концепт. А в 1974-му була випущена повноцінна версія. Випробування цієї моделі проводилися на полярному колі та в пустелі Сахара. Ще через рік був налагоджений дрібносерійний випуск G-Class, а в 1979-му організоване серійне виробництво.
На честь десятиліття моделі був презентований оновлений G-Wagen. Крім кондиціонера, автоматичної трансмісії, центрального замка, тахометра та блокування диференціала з'явилася також антиблокувальна гальмівна система. Пізніше автомобілі Mercedes-Benz G-Class стали оснащуватися круїз-контролем, омивачем фар й електронно керованою АКПП. У 1999 році світовій автомобільній спільноті була представлена «заряджена» версія G55 AMG, обладнана двигуном на 354 к. с.
Ще за 5 років потужність ДВЗ була збільшена до 476 к. с, а у 2007-му ця характеристика зросла до 500 к. с. Тоді ж позашляховики стали опціонально оснащуватися біксеноновою оптикою та поворотними ПТФ. Кузов авто оброблявся спеціальною фарбою, яка могла самостійно «затягувати» невеликі подряпини. У 2008 році комплектацію доповнили мультимедійною та навігаційною системами з камерою заднього огляду, а також голосовим керуванням.
Передбачалося, що Mercedes-Benz G буде замінений GL-класом, але керівництво німецького бренду, прислухавшись до думки клієнтів, вирішило розділити ці дві лінійки. Однією з найпотужніших моделей є AMG G63. За характеристиками цей позашляховик значно перевершує своїх побратимів. Двигун потужністю 585 кінських сил дозволяє розвивати максимальну швидкість 220 км/год, а до першої сотні доходить за 4,5 с.
Для моделей G-Class характерні такі особливості:
З технічного боку третє покоління G-Class значно відрізняється від попередника. В основі моделі використовується лонжеронна сходова рама, а замість традиційного нерозрізного моста спереду – незалежна підвіска. Це додало керованості та стійкості автомобілю. Купити «Мерседес G-Класу» – означає стати володарем потужного, динамічного й надійного позашляховика.
Переваги співпраці з офіційним дилером:
Для отримання детальної інформації про спецпропозиції й ціни зв'яжіться з менеджером «УкрАВТО».